Objęliśmy patronatem medialnym kolejne bardzo ciekawe wydarzenie w polskim środowisku zarządzania projektami – trzecią edycję PAM Summit! Jest to spotkanie organizowane przez krakowski oddział PMI Poland Chapter i dedykowane wszystkim zainteresowanym projektami (a zwłaszcza analitykom i kierownikom projektów).

W tym roku organizatorzy postanowił zmienić formułę PAM na całodniową sesję Open Space poprzedzoną wystąpieniami Keynote Speakerów: Marka Smalleya oraz Allana Kelly. W drugim dniu odbywać się będą całodniowe warsztaty, zarówno ze wspomnianymi speakerami jak i innymi specjalistami w dziedzinie zarządzania projektów.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji są wymagania projektowe: “How to deal with requirements – in classical, agile or in any other way?”. Konferencja prowadzona będzie w języku angielskim.

  • 20.06. – Keynote Speakers: Mark Smalley oraz Allan Kelly oraz sesje Open Space
  • 21.06. – całodniowe warsztaty, zarówno z Keynote Speakerami jak również innymi specjalistami (5 warsztatów do wyboru)

Open Space to metoda, która pozwala zorganizować konstruktywne spotkania dla grup liczących od kilkunastu do nawet 2 tysięcy osób. Pozwala ludziom zająć się kwestiami często bardzo złożonymi i ważnymi w niezwykle ciekawy i aktywizujący sposób. Open Space działa szczególnie dobrze, kiedy do rozstrzygnięcia jest jakaś konkretna i pilna sprawa, najlepiej skomplikowana, z wieloma kwestiami do ustalenia. Istotne jest także, aby uczestnicy spotkania byli tą sprawą autentycznie zainteresowani.

Jak to działa?

Open Space nazywany jest czasem „anty-konferencją”, ponieważ nie ma ustalonej z góry agendy.

Każdy uczestnik może zaproponować temat do dyskusji, a następnie uczestnicy pracują w tym samym czasie w kilku grupach roboczych nad zaproponowanymi tematami, mogą też zmieniać grupy w trakcie spotkania. Z każdej dyskusji sporządzany jest raport, który następnie udostępniany jest wszystkim uczestnikom. Na zakończenie, po chwili refleksji, zbiera się projekty i planuje działania.

Formuła open space została wybrana w tym roku w celu zaangażowania uczestników do aktywnego udziału w spotkaniu, dzielenia się widzą ekspercką, praktyką i własnymi doświadczeniami. A organizatorzy po kilku latach doświadczeń z uczestnikami PAM Summit wierzą, że to właśnie uczestnicy są ekspertami! I warto stworzyć im okazję do podzielenia się swoimi przemyśleniami.

Więcej szczegółów, a także rejestrację można znaleźć na stronie: http://www.pamsummit.com/agenda
Nadal można się rejestrować na oba dni konferencji. W razie jakichkolwiek pytań wystarczy email na adres: contact@pamsummit.com

Leave a Reply

Zapisz się na nasz Newsletter! :)

Zapisz się na nasz Newsletter! :)

Będziesz z nami na bieżąco. Nie lubimy spamu i nie zasypiemy Cię mailami :)

Mail dodany do newslettera! :)

Share This