Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Konkursu jest wydawca kwartalnika „Strefa PMI”: PMI Poland Chapter, ul.Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa NIP: 525-227-89-73
2. Fundatorem nagrody jest biblio.ebookpoint.pl (Helion.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, przy ul. Kościuszki 1c).
3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.
4. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez LinkedIn. LinkedIn jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez LinkedIn, Inc.
4. Konkurs jest prowadzony na stronach https://www.facebook.com/strefapmi/ (zwanym dalej “Fanpage Facebook” oraz https://www.linkedin.com/company/strefa-pmi (zwany dalej “Fanpage Linkedin”)
Warunki uczestnictwa
5. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, czyli uczestnik powinien mieć ukończone 18 lat.
6. Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie Facebook lub Linkedin.
7. Konkurs trwa od 13.09.2021 r. do 14.09.2021r. do godziny: 23.59
7. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej dnia 23.09.2021 r. za pośrednictwem Fanpage Facebook oraz Fanpage Linkedin.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebook’a lub LinkedIn.
9. W konkursie nie mogą brać udziału wolontariusze kwartalnika „Strefa PMI”.
Zadanie konkursowe
9. Zadanie konkursowe: uczestnik głosuje poprzez wybór propozycji okładki w ankiecie na okładkę 34. wydania “Strefy PMI” i w komentarzu uzasadnia swój wybór. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone.
10. W konkursie zostanie wybranych sześciu zwycięzców, którzy spełnią warunki zadania konkursowego i których komentarz zostanie wyłoniony przez komisję konkursową Organizatora.
11. W skład komisji konkursowej wchodzą: Aneta Catalan Sikorska, Mateusz Szymborski, Renata Puszkiel.
11. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości wysłanej na Facebooku lub Linkedin.
Nagroda
14. Nagrodą w konkursie są 3 książki w wersji elektronicznej “Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne”.
15. Nagroda zostanie udostępniona Zwycięzcy poprzez przesłanie kodu wraz z instrukcją na wskazany adres mailowy.
16. Organizator ma prawo podać listę Zwycięzców na Fanpage Facebook oraz Facebook Linkedin.
17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika (np. podania niekompletnego adresu, lub nie podania adresu). W takim przypadku nagroda przepada.
Reklamacje
18. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
19. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
20. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs na facebooku z dnia …..”
21. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
Postanowienia końcowe
22. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego I inne przepisy prawa.
23. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
24. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage.
25. Składając Zgłoszenie Uczestnik upoważnia Organizatora do przetwarzania swoich danych osobowych w związku z Konkursem, w tym do publikowania tych danych w ramach informacji o zwycięzcach Konkursu.
(a) Organizator przetwarza dane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
(b) Dane Uczestnika będą przetwarzane jedynie do momentu skutecznego odbioru Nagrody. Po tym czasie dane Uczestnika zostaną usunięte z bazy danych Organizatora.
(c) Przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane z uwzględnieniem ich szczególnej ochrony oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych.