Szymon Pawłowski

Redaktor naczelny

Kierownik projektów, konsultant i trener zarządzania projektami z kilkuletnim doświadczeniem. Pasjonat PMO, portfeli i organizacyjnych aspektów zarządzania projektami. W redakcji Strefy PMI odpowiedzialny za kreowanie i wdrażanie (pozornie) niewykonalnych pomysłów. Wciąż chce więcej i lepiej. Wymagający perfekcjonista, swoją drobiazgowością doprowadza resztę zespołu do szewskiej pasji. Prace nad kolejnymi numerami dopina na przysłowiowy ostatni guzik.

Dominika Kantorowicz

Zastępca Redaktora Naczelnego, Strefa Wywiadu

Zawodowo komunikolog w branży nieruchomości komercyjnych. Realizuje działania z zakresu
marketingu korporacyjnego, PR i koordynuje działania komunikacyjne projektów spółki. Pasjonatka
szeroko pojętej komunikacji, budowania wizerunku i employer brandingu. Z zarządzaniem
projektami związana jest z wykształcenia. W życiu zawodowym przemyca co może. Po godzinach
miłośniczka kultury francuskiej, dobrej kawy, a w sezonie zimowym – mors.

Monika Potiopa

Redaktor, Strefa Praktyki

Informatyk w spódnicy podążająca ścieżką Software Project Managera. Dumna z każdego prowadzonego projektu! Po godzinach Team Leader zespołu ds. marketingu oraz Redaktor strefy recenzji Strefy PMI. W wolnym czasie mol książkowy, z pasją głosząca w sieci agilowy gospel. Wyleczona z długoletniego perfekcjonizmu zwolenniczka racjonalnych zmian oraz adoptowania się do otaczających warunków.

Kamila Czerniak

IT, Patronaty Medialne, Strefa Wydarzeń

IT Project Manager i Scrum Master w firmie Sente, gdzie prowadzi projekty wdrożeniowe systemów ERP. Absolwentka Zarządzania i Informatyki na Politechnice Wrocławskiej oraz Wrocławskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej. Project Management to pasja i ścieżka kariery, którą stale rozwija poprzez certyfikacje, warsztaty, konferencje. Stale poszerza wiedzę w zakresie Agile, Lean, Leadership. Z PMI związana od 2013 roku. Interesuję się marketingiem internetowym, grafiką komputerową, nowinkami technologicznymi. Uwielbia podróżowanie po greckich wyspach.

Ada Grzenkowicz

Redaktor

Dyrektor ds. Edukacji i Rozwoju w PMI PC Gdańsk Branch, Program Manager PMI Camps. Zawodowo Scrum Master i Agile Coach w Nordei. Nieustannie rozwija swoje kompetencje, entuzjastka zwinnego podejścia do zarządzania projektami. Trener i mentor w zakresie zarządzania projektami oraz komunikacji. Z wykształcenia filolog rosyjski i fotograf. W wolnym czasie uwielbia gotować, grać w squasha i czytać książki.

Anna Gambal

Redaktor

Duża dawka energii na szpilkach w małym opakowaniu. Zarządzanie projektami jest dla niej pasją, pracą, sztuką, ale też nauką. Jest certyfikowanym kierownikiem projektów (PMP®, AgilePM®, GeenBelt), a zdobytej wiedzy nie waha się stosować w praktyce. W redakcji odpowiada za ustanowienie procesów usprawniających wydanie numeru. Jest także autorką tekstów i wywiadów. Amatorka fotografii (lubi macro, pejzaże i panoramy), a kiedy może, wyrusza odkrywać nowe zakątki świata. Audiobooków słucha z takim samym skupieniem, jak swoich zespołów projektowych. Poszukuje perfekcji w otaczającym ją świecie.

Mateusz Szymborski

Social Media i Marketing; Strefa Studenta

Zakręcony na punkcie zarządzania projektami. Absolwent Global Production Engineering and Management na Politechnice Warszawskiej. Podąża ścieżką naukową, by uzyskać w przyszłości tytuł doktora. Dużo wymaga od siebie, jak i od innych. Uwielbia kontakt i pracę z ludźmi, to ona dodaje mu skrzydeł. W wolnym czasie pływa, udaje się na długie wędrówki i z chęcią odkrywa nowe miejsca podróżując. W Strefie PMI zajmuje się marketingiem oraz przedstawia nieszablonowe projekty ze środowiska studenckiego.

Malwina Szopa

Redaktor, Strefa Recenzji

Robi to, co jest jej pasją. Jest IT Project Managerem i Scrum Masterem zespołu Ops w firmie Synerise.
Realizuje projekty dla dużych klientów enterprise. Dodatkowo, stara się ogarniać bieżące zagadnienia
kreatywnego chaosu panującego na jej podwórku. Z zarządzaniem projektami jest związana 24
godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Po godzinach uwielbia spędzać czas z dzieciakami,
jazdę na rowerze i dobry film.

Leszek Łukaszewski

Redaktor, Strefa na Luzie

Na co dzień szlifuje umiejętności w zarządzaniu projektami. Pracuje w firmie specjalizującej się
w projektowaniu, integracji i utrzymaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Prowadzi projekty
dla operatorów telekomunikacyjnych oraz data center, sektora enterprise, a także branży mediów
w Polsce. Z zarządzaniem projektami związany jest zawodowo jako Project Manager. W celu
połączenia praktyki i teorii ukończył studia MBA Project Management. Hobbystycznie prowadzi bloga
www.agile-lives.com. Po godzinach spędza czas aktywnie. Męczy go siedzenie w jednym miejscu.

Joanna Emilia Jarosz

IT

Absolwentka Politechniki Wrocławskiej (W7, W8). Zawodowo analityk biznesowy i scrum master. Od 2016 związana z PMI PC.
W wolnym czasie podróżuje lub słucha muzyki analogowej (Motown Records, classic & progressive rock). Kolekcjoner czarnych płyt i polskiej sztuki użytkowej.

Milena Henszke

Marketing

Na co dzień Scrum Master w Lufthansa Systems Poland. Stale rozwija kompetencje w zakresie zwinności i przywództwa. Z PMI Gdańsk Branch związana od 2015 roku. W wolnym czasie odkrywa świat planując mniejsze lub większe podróże, wycieczki rowerowe oraz szlifując hiszpański.

Przemysław Samitowski

Zawodowo certyfikowany PM zajmujący się zarządzaniem projektami i produktami w obszarze IT. Dzięki stale zdobywanemu doświadczeniu
łączy oba światy: biznesowy i techniczny w celu wypracowania zawsze jak najlepszych rozwiązań. Po godzinach uwielbia planować podróże od a do z, pasjonat czytania książek i słuchania winylowych płyt

Renata Puszkiel

Zawodowo zajmuje się prowadzeniem projektów dla szwajcarskich firm wchodzących na rynek w Europie Środkowo-Wschodniej. Nieustannie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami oraz szuka nowych inspiracji. Uwielbia pracę zespołową i pozytywną energię, jaka się przy niej wyzwala. W wolnych chwilach ćwiczy fitness na stepie oraz przemierza kolejne kilometry na rowerze. Nie wyobraża sobie życia bez podróży i poznawania świata.

Adrian Nowaczyk

IT

Manager działu rozwoju oprogramowania w Commerzbank AG. Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej. W swojej, ponad 10-letniej, karierze pełnił różne role – realizował się, jako developer, tester, Product Owner oraz Project Manager. Doświadczenie zdobywał w obszarze ICT oraz Digital Payments, wspierając rozwój globalnych rozwiązań telekomunikacyjnych oraz systemów płatności mobilnych. Prywatnie zapalony podróżnik – zakochany w Australii oraz Azji.

Magdalena Hajost

Zawodowo IT Project Manager w firmie Apator Rector. Lubi wyzwania, nowe sytuacje, dynamiczne i energiczne zarządzanie. W pracy łączy metodykę zwinną i kaskadową, biorąc z nich to, co najlepsze. Na co dzień zorientowana na cel, ambitna i zaangażowana. Ceni kreatywność i szczerość w pracy zespołowej. Uważa, że projekty tworzą ludzie i na nich również skupia swoją uwagę. Interesuje się historią polskiej muzyki młodzieżowej. Uwielbia koncerty i festiwale. W wolnym czasie pokonuje kolejne kilometry na rowerze.