Postanowienia ogólne

1. Organizatorem Konkursu jest wydawca kwartalnika „Strefa PMI”: PMI Poland Chapter, ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa NIP: 525-227-89-73

2. Fundatorem nagród są wydawnictwa Helion (ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice) oraz MT Biznes (ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa).

3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez LinkedIn & Facebook. LinkedIn & Facebook są znakiem towarowym zastrzeżonym przez LinkedIn, Inc. oraz Facebook, Inc.

Warunki uczestnictwa

4. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, czyli uczestnik powinien mieć ukończone 18 lat.

5. Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie LinkedIn lub Facebook.

6. Konkurs trwa od 7.6.2022 r. do 23.6.2022 r.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony LinkedIn lub Facebook.

9. W konkursie nie mogą brać udziału wolontariusze kwartalnika „Strefa PMI”.

Zadanie konkursowe

10. Zadanie konkursowe polega na wysłaniu maila z prawidłowymi odpowiedziami (Koło Fortuny oraz Kreatywne Rebusy) na adres strefapmi@pmi.org.pl w temacie pisząc “Konkurs 6.2022”

11. Warunkiem koniecznym jest również polubienie posta o aktualnym wydaniu StrefyPMI (#37) na LinkedIn lub Facebook.

12. W skład komisji konkursowej wchodzą: Szymon Pawłowski, Mateusz Szymborski oraz Marcin Wilczak.

13. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości zwrotnej mailowej .

Nagroda

14. Nagrodą w konkursie jest pięć e-booków: Doskonały Scrum master. Jak budować bardziej efektywne zespoły i zarządzać zmianą, Zuzana Šochová, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2021 oraz dwie książki papierowe Kaizen jako Strategia, Masaaki Imai, MT Biznes, Warszawa 2022

15. Osoby które jako pierwsze udzielą poprawncyh odpowiedzi, będą miały możliwość wyboru książki w z pkt. 14 do wyczerpania zapasów. Pozostałe osoby otrzymają pozycje według dostępności.

16. Organizator ma prawo podać listę Zwycięzców na Fanpage Facebook oraz Fanpage Linkedin.

17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika (np. podania niekompletnego adresu, lub nie podania adresu). W takim przypadku nagroda przepada.

Reklamacje

18. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.

19. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.

20. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs czerwcowy z dnia …..”

21. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.

Postanowienia końcowe

22. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego I inne przepisy prawa.

23. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

24. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage.

25. Składając Zgłoszenie Uczestnik upoważnia Organizatora do przetwarzania swoich danych osobowych w związku z Konkursem, w tym do publikowania tych danych w ramach informacji o zwycięzcach Konkursu. 

a) Organizator przetwarza dane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. 

b) Dane Uczestnika będą przetwarzane jedynie do momentu skutecznego odbioru Nagrody. Po tym czasie dane Uczestnika zostaną usunięte z bazy danych Organizatora. 

c) Przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane z uwzględnieniem ich szczególnej ochrony oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych.