Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Konkursu jest wydawca kwartalnika „Strefa PMI”: PMI Poland Chapter, ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa NIP: 525-227-89-73
2. Fundatorem nagród jest: MT Biznes.
3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez LinkedIn & Facebook. LinkedIn & Facebook są znakiem towarowym zastrzeżonym przez LinkedIn, Inc. oraz Facebook, Inc.
Warunki uczestnictwa
4. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, czyli uczestnik powinien mieć ukończone 18 lat.
5. Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie LinkedIn lub Facebook.
6. Konkurs trwa od 12.06.2024 do 30.6.2024 r.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony LinkedIn lub Facebook.
9. W konkursie nie mogą brać udziału wolontariusze kwartalnika „Strefa PMI”.
Zadanie konkursowe
10. Zadanie konktursowe pod tytułem Strefa Ryzyka & Strefa Muzyki, polega na wysłaniu maila z odpowiedziamy na zadane pytania na adres marcin.wilczak@pmi.org.pl w temacie pisząc “Konkurs 6.2024”.
11. Warunkiem koniecznym jest polubienie posta o aktualnym wydaniu StrefyPMI (#45) na LinkedIn lub/i Facebook oraz zapisanie się na nasz newsletter w tym miejscu: LINK
12. W skład komisji konkursowej wchodzą: Szymon Pawłowski (po raz ostatni), Mateusz Szymborski oraz Marcin Wilczak.
13. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości zwrotnej mailowej.
Nagroda
14. Nagrodą w konkursie Strefa Ryzyka są dwie papierowe wydania książki Jak naprawdę działają organizacje (Henry Mintzberg) wydawnictwa MT Biznes, natomiast w konkursie Strefa Muzyki można otrzymać również dwa papierowe wydania książki Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie (Brian Tracy) wydawnictwa MT Biznes.
15. Nagordy otrzymają pierwsze dwie osoby które wyślą swoje odpowiedzi zgdnie z instrukcą na stronie konkursowej z wydania 45.
16. Organizator ma prawo podać listę Zwycięzców na Fanpage Facebook oraz Fanpage Linkedin.
17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika (np. podania niekompletnego adresu, lub nie podania adresu). W takim przypadku nagroda przepada.
Reklamacje
18. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
19. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
20. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs z dnia …..”
21. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
Postanowienia końcowe
22. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego I inne przepisy prawa.
23. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
24. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage.
25. Składając Zgłoszenie Uczestnik upoważnia Organizatora do przetwarzania swoich danych osobowych w związku z Konkursem, w tym do publikowania tych danych w ramach informacji o zwycięzcach Konkursu.
a) Organizator przetwarza dane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
b) Dane Uczestnika będą przetwarzane jedynie do momentu skutecznego odbioru Nagrody. Po tym czasie dane Uczestnika zostaną usunięte z bazy danych Organizatora.
c) Przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane z uwzględnieniem ich szczególnej ochrony oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych.