Postanowienia ogólne

1. Organizatorem Konkursu jest wydawca kwartalnika „Strefa PMI”: PMI Poland Chapter, ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa NIP: 525-227-89-73

2. Fundatorem nagród jest: MT Biznes.

3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez LinkedIn & Facebook. LinkedIn & Facebook są znakiem towarowym zastrzeżonym przez LinkedIn, Inc. oraz Facebook, Inc.

Warunki uczestnictwa

4. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, czyli uczestnik powinien mieć ukończone 18 lat.

5. Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie LinkedIn lub Facebook.

6. Konkurs trwa od 12.09.2024 do 30.9.2024 r.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony LinkedIn lub Facebook.

9. W konkursie nie mogą brać udziału wolontariusze kwartalnika „Strefa PMI”.

Zadanie konkursowe

10. Zadanie konktursowe pod tytułem Strefa Wolnych Wyborów & Strefa Czytelnika, polega na wysłaniu maila z propozycjami jak podano na s.74 wydania #46, na adres marcin.wilczak@pmi.org.pl w temacie pisząc “Konkurs 9.2024”.

11. Mile widziane jest polubienie posta o aktualnym wydaniu StrefyPMI (#46) na LinkedIn lub/i Facebook oraz zapisanie się na nasz newsletter w tym miejscu: LINK

12. W skład komisji konkursowej wchodzą: Kamila Czerniak (po raz pierwszy), Mateusz Szymborski oraz Marcin Wilczak.

13. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości zwrotnej mailowej.

Nagroda

14. Nagrodą w konkursie są papierowe wydania recenzowanej w bieżacym numerze książki : Ali Abdaal, Paradoks produktywności. Jak czerpać przyjemność z pracy, aby się chciało chcieć, MT Biznes, Warszawa 2024.

15. Nagordę otrzymają te osoby, których propzycje zostaną wybrane do obu Stref (Wolnych Wyborów & Czytelnika).

16. Organizator ma prawo podać listę Zwycięzców na Fanpage Facebook oraz Fanpage Linkedin.

17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika (np. podania niekompletnego adresu, lub nie podania adresu). W takim przypadku nagroda przepada.

Reklamacje

18. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.

19. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.

20. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs z dnia …..”

21. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.

Postanowienia końcowe

22. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego I inne przepisy prawa.

23. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

24. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage.

25. Składając Zgłoszenie Uczestnik upoważnia Organizatora do przetwarzania swoich danych osobowych w związku z Konkursem, w tym do publikowania tych danych w ramach informacji o zwycięzcach Konkursu. 

a) Organizator przetwarza dane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. 

b) Dane Uczestnika będą przetwarzane jedynie do momentu skutecznego odbioru Nagrody. Po tym czasie dane Uczestnika zostaną usunięte z bazy danych Organizatora. 

c) Przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane z uwzględnieniem ich szczególnej ochrony oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych.